Velkommen til Barlifes returside

Vi bestræber på at servicere vores kunder bedst muligt, hvilket er derfor vi har oprettet denne side til at gøre det nemmere at returnere en vare fra Barlife.


Log ind herunder, for at returnere din pakke. Du skal bruge dit ordrenummer og telefonnummer.


Du finder dit ordrenummer i ordrebekræftelsen du har fået på email eller følgesedlen i pakken du modtog.



Hvad skal du vælge?

Retur: Det er hvis du ønsker at sende dine bestilte varer retur og købe en returlabel af os du kan sætte på kassen

Reklamation: Det er hvis du har modtaget en forkert varer eller ødelagt varer

Erstatningsordre: Jeg har modtaget nogle skadet varer eller min pakke er forsvundet i fragten.


Ved valg af reklamation eller Erstatningsordre vil du høre mere fra os efterfølgende.

Velkommen til første side!

Tjek venligst som alle informationer vi har om dig er korrekte.

Her skal du vælge den konkrete årsag til hvorfor du vil returnere vare.

Bare vælge den du syntes passer bedst til netop din situation.  

OBS. Vi ikke tilbyder fri fragt ved almindelig returneringer. Du skal altså afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering det koster 55 kr for en returfragt ved køb af dem igennem os og de gælder kun i Danmark. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.




Kære Kunde 

Du skulle gerne modtage en Label på din mail.

Kan sætter du blot på din pakke og smider ned i en GLS shop.

Når vi for pakken ind på lageret scanner vi lablen og og kører ordren igennem.

Obs på at vi ikke tilbyder fri fragt ved almindelig returneringer. Du skal altså afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering det koster 55 kr for en returfragt ved køb af dem igennem os og de gælder kun i Danmark. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 



Returneringen er nu oprettet.

Du vil høre mere fra os, hvis du har lavet en reklamation eller mistet din pakke.

Venligst læg din ordrebekræftelse med i kassen. 

Hvis du har lavet en almindelig returnering, vil du blive krediteret når lageret  har håndteret din pakke.